Followers

Search This Blog

Tuesday, February 23, 2010

Real tawar RM137j pikat Cole


Barca turut minat dapatkan pemain Chelsea yang dilanda masalah peribadi

LONDON: Ashley Cole boleh 'membebaskan diri' daripada masalah peribadi dengan memilih antara Real Madrid dan Barcelona ketika kedua-dua kelab gergasi Sepanyol itu bersedia membuat rundingan dengan Chelsea bagi perpindahan bernilai £25 juta (RM137 juta).

Pemain berusia 29 tahun itu dijangka menerima sehingga £150,000 (RM825,000) seminggu jika dia angkat kaki ke Santiago Bernabeu.


Status perkahwinan Cole dengan isterinya yang juga bintang pop, Cheryl (gambar) tampak bergegar ketika ini selepas pemain England itu dikaitkan menjalani hubungan sulit dengan gadis lain.

Menurut, sumber perpindahan itu tampak realistik pada musim panas ini apabila berkata: "Ashley kini meniti saat sukar dalam kehidupannya.

"Jika dia bercerai dengan Cheryl kenapa dia harus kekal di negara ini?"


Madrid mula menyuarakan minat mereka kepada bintang England itu apabila dia menandatangani untuk Chelsea dari Arsenal pada Ogos 2006.

Mereka kekal ghairah mendapatkan khidmat pemain bek kiri itu dan jika bekas pengurus The Blues, Jose Mourinho mengambil alih tugasan pengurus pasukan musim panas ini, Cole adalah sasaran tepat.

Difahamkan, hubungan antara Chelsea dengan pemain itu sudah bertambah dingin. - Agensi


2 comments:

  1. cheryl pon dok berulit ngan penari kan?? huhu, dengo kabo cole nk g terapi seks..die syg ag isteri die tuh....

    the blues tetap dihatiku...

    ReplyDelete